جانباز بزرگوار خلیل نعمتی‌

جانباز قطع نخاع مشهدی:
ایثارگری جانبازان نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع) است
تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۱
جانباز قطع نخاع مشهدی گفت: ایثارگری و جانفشانی جانبازان نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان است.
ایثارگری جانبازان نشات گرفته از مکتب امام حسین(ع) است
 
خلیل نعمتی‌گل جانباز 70 درصد و قطع نخاع مشهدی در حاشیه مراسم عزاداری شب عاشورا و در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حیات در مشهد با بیان نقش ایثارگران در جامعه کنونی کشور تصریح کرد: در مهر ماه سال 1362 بود که در ارتفاعات سردشت و زمانی که عضوی از نیروهای تخریب‌چی بودم بر اثر اصابت ترکش خمپاره به این درجه از جانبازی نائل شدم.
وی با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه امروزی کشور نیز افزود: خوشبختانه جامعه کنونی ما یک جامعه اسلامی تمام عیار است و این اسلام و مذهب شیعه در دل جوانان و مردم ما ریشه کرده است، به طور قطع افتخار ما جانبازان و ایثارگران در این است که پیرو ائمه اطهار (ع) و راه ولایت هستیم.
نعمتی‌گل بیان کرد: جانبازان در راه ولایت و ائمه اطهار(ع) جانفشانی‌ها زیادی از خود نشان داده‌اند که بدون شک همین ایثارگری و جانفشانی اصل اساسی اسلام را تشکیل می‌دهد.
این جانباز 70 درصد مشهدی خاطرنشان کرد: خانواده جانبازان و ایثارگران نقش مهمی در جامعه امروزی کشور دارند و باید با تکیه بر سخن رهبر معظم انقلاب که شبیخون فرهنگی را خطری بزرگ برای کشور دانستند فعالیت خود را گسترش دهند.
وی افزود: خانواده های ایثارگران باید با رفتار صحیح، اخلاق مطلوب و حجاب و عفاف کامل خود در جامعه، فرهنگ ایثار و شهادت را گسترش دهند.
نعمتی گل گفت: به همراه تنی چند از دوستان خود از سال 1364 در هیئت آسایشگاه جانبازان مشهد مقدس حضور همیشه فعالی داشته و داریم و خدارا شاکرم که خدمت در این هیئت را خدا به ما ارزانی داشته تا بتوانیم در شرایط مختلف راه و یاد ائمه اطهار (ع) را در دل خود زنده نگه داریم.
DSC00237
DSC00211IMG_5535

"انتهای پیام" کد خبر  123014  4/8/94
http://www.isaar.ir/doc/news/fa/139047/
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 آبان 1394برچسب:جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی مشهد مقدس,, | 11:5 | نويسنده : یه بنده ی خدا |

.


get